بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


شومن سیاه باز!

مگر شما دم از حق و حقوق 80 میلیون ایرانی نمی زنید!؟ مگر شما نگفتید دوست دارید با برافراز کردن پرچم کشورمان دل این 80 میلیون را شاد کنید؟پس چرا با گرفتن یک تصمیم منطقی نه غیر عادلانه که به حق شخص یا اشخاصی خیانت کرده باشید،دل بیش از 40،50 میلیون ایرانی را شاد نکردید؟
شمای که می توانستید با زحمتی ناچیز بدون حتی انجام دادن تمرینات سخت تیمی و برگزاری اردوهای پرهزینه در کشورهای اروپایی وبردن یک تیم بزرگ خارجی با تیم ملی ایران دل میلیون ها  ایرانی  را شاد کنید،این کار نکردید و نخواستید تصمیم کاملا شخصی و صد البته غرض ورزانه خود را که در قالب تصمیمات یک مربی حرفه ای به خورد همین 80 میلیون ایرانی دادید،را ملغی کنید و با زیر پا گذاشتن غرور کاذبتان مردم کشورمان را شاد کنید!
شمای که حاضر نیستید شایستگی ها یک بازیکن را به دلیل کینه و غروری که دارید،ببینید و به آن خواسته چندین میلیون فوتبالدوست ایرانی ارج بنهید،چطور باید باور کنیم شما برای دفاع از حق و حقوق آنها به بعضی از استخوان شکسته های این ورزش حمله کنید و انتقاداتی از آنها به درست داشته باشید!
چطور باید باور کنیم که شما با آوردن بازیکنان دو ملیتی چون دانیال داوری قصد دلالی نداشته اید و فقط بخاطر برافرازی پرچم جمهوری اسلامی چنین تصمیمات و رفتناری را تا کنون از خود نشان داده اید!؟
به نظر ما شما همانند افشین قطبی یک شومن سیاه باز هستید که در صورت عدم نتیجه گیری در جام جهانی از همان برزیل به کشور خودتان خواهید رفت و حاضر به پاسخگویی به همین حامیان فعلی رسانه ای اجنبی دوستتان هم نخواهید بود!؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 11 / 1392برچسب:فوتبال ملی,استقلال,کارلوس کروش,رسا نه ها,جام جهانی برزیل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com